27 Mayıs 2012 Pazar

Ikın



Sürekli kimsenin kendini anlamadığını düşünüyorsan bomboş bir kapta bağırıp duruyorsundur.Farkındalık bir sıvı gibi bulunduğu kabın şeklini alır.Kap kırılmazsa boğulacaksın.ya da baya bi sıcak olman lazım ki farkındalığın bi kısmını buharlaştırıp bi solukta içine çekmen ve yüzeye çıkman gerek, gerisi yüzme bilip bilmediğine bağlı.E tabi bir de o kaba sürekli başkaları düşecektir kırsan fena mı olur!hc olmazsa bi kullanma kılavuzu bıraksan.(beni bağlamaz tabi ne yapacağın)..Ben sadece izliyorum seni.Haaaa ben de arada bi çeşitli kapların içine düşüyorum kimini kırdım,kiminde yüzdüm..hala da arada düşerim..ama inan bana dostum seninki kadar büyük bir kap görmedim! İtinayla yontulmuş.Her bir parçası üzerine epey kafa yorulmuş..cok heybetli ama soğuk bi labirent gibi.fena iki şey var!! birincisi sen bekledikçe nefesin tükeniyor bunu anlıyorsun;ikincisi bekledikçe labirenti saran kenarlar kalınlaşıyor işte bunu göremiyorsun..bir şekilde kırman lazım.yani burdan öyle görünüyor...IIIGGHHHH..hah bunu da kırdım işte hadi eywallah!!!
.
.
.

-Küüttt!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder